logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۰
[ شناسه خبر : ۹۶۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امروز انجام شد؛

بازدید معاون فرهنگی ارشاد زنجان از پایگاه خبری موج رسا/ پیگیر حل مشکلات رسانه های استان هستم

بازدید-معاون-فرهنگی-ارشاد-زنجان-از-پایگاه-خبری-موج-رسا-پیگیر-حل-مشکلات-رسانه-های-استان-هستم

ابراهیم قاسمی، معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ،امروز از پایگاه خبری- تحلیلی موج رسا، بازدید کرد.

به گزارش موج رسا;قاسمی با حضور در دفتر پایگاه خبری- تحلیلی موج رسا، از بخش‌های مختلف این خبرگزاری بازدید و به سئوالات خبرنگاران این مجموعه پاسخ داد.

وی حوزه فرهنگ را حوزه پیجیده‌ ای عنوان کرد و افزود: به دلیل گسترده بودن فعالیت ها،انتظارات از این دستگاه فرهنگی نیز بالا است.

این مسئول با اشاره به پیگیری مشکلات رسانه های استان زنجان، ادامه داد: هدف از این بازدیدها احصای مشکلات خبرنگاران و مجموعه رسانه ای استان زنجان است تا ضمن دریافت مشکلات نسبت به حل آنها اقدام شود.

 

معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نداشتن بیمه خبرنگاری را از مهمترین مشکلات مطرح شده توسط خبرنگاران عنوان کرد و بیان داشت: تلاش می شود تا با رایزنی های مختلف این مشکل حل شود.

قاسمی همچنین از برگزاری آیین اختتامیه دهمین جشنواره شعر و قصه این استان در اسفند سال جاری خبر داد و گفت: فرصت ارسال اثر به این جشنواره تا 10 بمهن امسال ادامه دارد.

 وی خاطرنشان کرد: این جشنواره در 2 گروه سنی الف (زیر ٣٠ سال ) و ب ( بالای ٣٠ سال) در ٦ بخش شعر کلاسیک فارسی، شعر کلاسیک ترکی، شعر آزاد فارسی، شعر آزاد ترکی، داستان کوتاه فارسی و داستان برگزار می شود.

   این مسئول ادامه داد: علاقه مندانی که تا کنون موفق به ارسال اثر به جشنواره شعر و قصه نشده اند می توانند آثار خود را تا 10 بهمن امسال به پست الکترونیکی zn.jashnvareh@gmail.com ارسال کنند. 

معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه شرکت برای عموم در دهمین جشنواره شعر و قصه استان آزاد است، گفت: هر فرد شرکت کننده حداکثر می‌تواند سه اثر در هر بخش ارسال کند. 

قاسمی افزود: سال گذشته به دلیل محدودیت منابع اعتباری، جشنواره شعر و قصه استان زنجان برگزار نشد ولی برای سال جاری با مساعدت انجام شده از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعتبار لازم برای برگزاری این رویداد فرهنگی در استان فراهم شد.  

وی گفت: تا کنون بیش از 2 هزار اثر به این جشنواره ارسال شده است و مراسم اختتامیه آن اسفند ماه سال جاری برگزار می شود//ن

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴